Friday, October 8, 2010

Untuk Kekasihku..!!!

Melangkahlah dengan tenang, kuatkanlah hatimu...
bukan untukku tapi untuk dirimu sendiri dan masa depanmu...

Bencilah aku,dan jangan mencintaiku lagi,
biarkanlah kebencianmu padaku membuatmu kuat untuk menghadapi semuanya,karna aku tau,
di balik semua senyum dan ketegaranmu, yg kau tunjukan padaku,
tersembunyi kerapuhan dan kelemahan hatimu....

Jangan cintai aku terlalu dalam, tapi bencilah aku sedalam kau mencintaiku,
karna aku tak pantas untukmu, kau pantas mendapatkan yg terbaik dalam hidupmu....
lupakanlah semua yg pernah terjadi antara kita...biarlah semua menjadi tugu di lintas kenangan hidup kita....

Tolong benci aku, karna itu lebih baik untukku....
aku tak mampu menerima cintamu yg begitu besar untukku....
aku tau...,kau mampu menerima semua kekuranganku,
tapi..akulah yg tak pernah mampu dan bisa menerima keadaan dan kekuranganku.

Maafkan aku karna tak mampu membalas cintamu yg begitu besar untukku....

Tapi..inilah yg terbaik untuk kita berdua. mampukan dirimu untuk membenciku,
karna aku tak pernah mampu untuk membencimu...
jangan pernah menangis lagi untukku, tapi teruslah tersenyum,
karna hanya senyummulah yg menguatkanku hingga kini....

Maafkanlah karna aku tidak pernah benar benar menjadi seseorang yg sempurna di hadapanmu...
semoga kau bahagia, saat aku tak di sisimu lagi.. fr someone...by:THAN

No comments:

Post a Comment